Uteritt med hunden

Igår red jag ut, till ett av fälten med spike bredvid och de gick faktiskt bra. Dock så ville spike gärna springa in bakom sia hela tiden men sen gav han sig och sprang fritt och älskade livet typ. Jag stannade på ett fält och red lite typ dressyr på henne, men hon höll på att bråka lite ibland för hon var så pigg. Dessutom lyfte hon med frambenen från marken igår, kan inte påstå att hon stegrade men hon lyfte upp och man kände då att hon lättade och lyfte fram kanske 30cm från marken men ah. Men mer än så var de inte utan sen sprang hon på bra men som sagt ville gärna springa på för mycket och försökte man bromsa henne så saktade hon av till skritt typ. Men sen iaf så fick jag henne i en lugn och väldigt fin form måste jag säga. Riktig stolt. Hon fick med galoppera av sig ordentligt lite på en volt och gick så bra i ena varven men i andra varvet blev hon cpe och försökte springa fort. Men ah annars så ja. Spike satt så snällt i mitten och bara tittade sen påvägen hem sprang han bredvid igen och lekte som bara den :D<3

 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback