eh jaa..

Fredags så red ju Paulina och tror hon red ut lite lugnt. Sia hade blivit rädd för något när de kommit in i stallet och hade då gått omkull men hade ej visat smärta eller var halt eller något som tur var. 
Gick bra lät det som iaf. :)

Lördags blev de vilo dag igen, hade fortfarande en del huvudvärk men tabletterna hjälpte iaf. Så snälla stallchefen Emma fixade min morgonpåse åt mig så jag slapp dra mig dit för att enbart packa i 3kg hö i en påse. Tackar hemskt mycket för det!!! :D<3

Idag så fick Sia vila med, jag känner mig väldigt lat men varit helt slut i kroppen och as trött så har inte lix haft orken idag. Men Danne körde mig till stallet så jag packade påsarna och så kollade jag igenom Sia lite och myste lite. Hon verkade ej öm någonstanns eller något, hon såg så pigg och glad ut så. Men hon fick en morot av mig och så la jag in 2,5kg hösilage till dem i hagen. De blev väldigt glada måste jag säga ;) 
Sen åkte jag hem med Danne till mig igen och ja imorgon MÅSTE jag rida henne ;)




Bjuder på en fin bild på min hund Spike. Han är en korsning mellan Papillon/dvärg pudel/bichon frise. 
Han blir två år i november. Väldigt mysig liten pojke har jag, väldigt speciell och älskar alla! :D
Han är väldigt liten, folk brukar fråga om de är en långhårig Chihuahua eller en Chihuahua/papillon korsning xD

Väldigt lyhörd faktiskt, har aldrig gått valpkurs med han utan jag har tränat honom själv. Jag hann aldrig gå valpkurs med han trots att de var inplanerat från början :) 
Men jag lyckades ändå få till en underbar liten inidivid! :D<3
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback