ooj...

Har inte bloggat igen då, Paulina red ju sia i måndags och då hade sia dampat loss typ och sprarkat och bråkat massor när hon skulle rida ut och trava och lite. Så hon hade nog mycket energi. 
Igår gick jag en promenad med henne för jag blev as stressad då jag nu ska skaffa hem en ödla. Så jag var på arken zoo i hundra år och fixade och så fixa terrariumet när jag kom hem och lite. Så jag fixade maten till sia och sen fick hon komma in och äta lite hö och grejer medans jag borstade och allt sen gick vi ut en sväng och joggade lite och hon var jätte dukitg och lyssnade jätte bra på mig. 
Hon står nu utan täcke iaf och idag ska Paulina rida henne eftersom min ödla kommer hem idag :D

Har skaffat mig en Leopardgecko, en fullvuxen hane som då har tappat sin svans. Fick honom av Arkens zoo då han behöver ett hem och jag ville så gärna ha honom och han verkade gillla mig så ja idag blir han min! :D
Har terrariet hemma som väntar på honom :D
Han heter nu då Leopold och kallas Leo, min klass och jag har bestämt namnet på han och alla är lika exalterade som jag är :D<3

Jippi jag är så glad för att hämta hem Leo tillsammans med Danne :D<3
Bjuder på en bild på lilla Leopold nu! :D

 





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback