Förlåt

Har ej bloggat då jag haft för mycket att göra och så har de hänt lite saker..
Men ah i fredags fick sia vila då.. Sen i lördags så hoppade jag sia och hon var jätte på och jätte positiv så vi provade till och med att hoppa 1m för första gången tillsammans och hon hoppade utan att tveka utan hon bara flög över hindret två ggr sen fick de räcka då hon var så duktig och man ska ju sluta när man är på topp ;))
Diggar min coola häst som aldrig tvekar utan bara kör och älskar att hoppa! :D

Ja igår söndags så fick sia vila med för jag hade utsläppet och orkade verkligen inte rida så tidigt på morgonen och ja vet att jag blivit dålig på att både rida och blogga just nu :((
Ber om ursäkt för det och ska försöka sköta mig mer på att blogga och att rida men hon får som sagt va vila mycket och ta de lugnt med eftersom vi kört mycket nu.

Denna vecka ska jag nog fokusera på att bygga muskler på henne, typ klättra och sånt.
Kommer se ut ungefär såhär:

Måndag - Paulina ska rida Sia.
Tisdag - Uteritt, klättra
Onsdag - Uteritt, klättra
Torsdag - Vila
Fredag - Uteritt, klättra
Lördag - Hoppning
Söndag - Vila

Så jag hoppad jag lyckas ;)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback